31 Ocak 2010 Pazar

42. SİYAD Ödülleri

En İyi Kurgu:Reha Erdem (Hayat Var)
En İyi Sanat Yönetmeni:Elif Taşçıoğlu (Vavien)
En İyi Müzik:Atilla Özdemiroğlu (Vavien)
En İyi Görüntü Yönetmeni:Florent Herry (Hayat Var)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu:Büşra Pekin (Neşeli Hayat)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu:Settar Tanrıöğen (Vavien)
En İyi Senaryo:Engin Günaydın (Vavien)
En İyi Kadın Oyuncu:Binnur Kaya (Vavien)
En İyi Erkek Oyuncu:
Nadir Sarıbacak (Uzak İhtimal)
En İyi Yönetmen:Reha Erdem (Hayat var)
En İyi Film:Hayat Var

Ahmet Ulucay Anısına Umut Ödülü:Melih Selçık

30 Ocak 2010 Cumartesi

Neden Yok?

Neden yok? Evet bu sorunun yanıtı yok,asla da olmayacak.Neden bizim de Beyonce,Rihanna,Lady GaGa gibi sesi güzel, fiziği güzel,moda anlayışı kaliteli,klipleri olağanüstü,dans edebilen ve şovları muhteşem olan yıldızlarımız ya da bir tane yıldızımız yok.Sadece Neden?

28 Ocak 2010 Perşembe

Hayvan Deyip Geçme

Bir insanı nasıl tanırız ona nasıl bir deger veririz diye soruldugunda..
Cogumuz gozlerine bakarız der...
Gozlerıne bakarız ve o gozlerdeki ifadeyle bulusunca gozlerimiz
ilk notumuz o kisi hakkında ilk izlenım ve dusuncemiz olusur.
Peki...
Sız hıc hayvanların gozlerıne baktınız mı?
Bırlıkte onların dunyasında dolasmayı teklıf edıyorum sıze su anda...















Twitter

Sigara,alkol,kumar gibi bağımlılık yapan takıntılara yeni bir şey daha eklendi.Adı da Twitter.Neredeyse tüm dünya ülkelerinin kullandığı sosyal paylaşım ve iletişim ağı.Türkiye'de de bir anda yayılmaya başladı bu çılgınlık.Gün geçtikçe kullanıcı sayısındaki artış dikkati çekiyor.Ben bir arkadaşım sayeinde keşfettim ve kullandıkça bağımlılığım arttı.Fakat twitter tam olarak doğru kullanılıyor mu? Bundan emin değilim ama bence önemi de yok.İsteyen istediği gibi kullanmakta özgür.Peki Twiitter'ı bu kadar popüler yapan ne diye soracak olursanız bence ortamın sıcak olması,merak uyandırıcı olması,istediğiniz kişiye ulaşma imkanının yüksek olması baş sebeplerden.İşte bazı Twitter kullanıcıları hakkındaki görüşlerim..

TwitAbla :Malum Twitter'ın en iyi ablası.Eğer gecenin bir yarısı canınız sıkıldıysa,Twitabla'nın soruları ve muhabbeti ile eğlenebilirsiniz.Gerçekte kim olduğu ise merak konusu..

Notredamedesion
(Nazlı Ilıcak):Nazlı Hanım'ı daha önce de takip ederdim ama Twitter'dan sonra kendisini daha iyi tanıyorum.Çünkü Twitter'ı doğal olarak kullanalardan ve sanırım sorulara en çok cevap veren kişilerden.

Sosyalem- ElifD1 (Elif Dağdeviren):Twiiter'ın Tv'den sorumlu başmüdüresi.Her hafta cumartesi geceleri Turkmax'ta Sosyalem adındaki programın sunucusu.Eğer Twitter kullanıcıysanız kaçırmayın derim.

ahmethc (Ahmet Hakan) :Ve işte sıra geldi Twitter'ı birçok insana duyuran insana.Özellikle detaylara saklanan eleştirini beğenerek takip ediyorum.Hele bir şeyler için mutfağa giderken Tv'ye gözünün takılması ve sonucundaki tweetleri herkes gibi ben de merakla bekliyorum.

sertaberener (Sertab Erener):İşte Twitter'da en çok takip edilen Türk.O da herkese cevap vermeye çalışıyor ve sanki herkese de yetişiyor.Aman nazar değmesin.Ayrıca çok kibar ve anlayışlı olduğunun garantisini verebilirim.

isinkaraja (Işın Karaca):Kesinlikle Twitter'ı en doğal kullanan üye.Sürekli güzel ve eğlenceli fotoğraflar,mesajlar,duyurular.Sanırım Işın Hanım hiçbir şeyden çekmedi Nutella'Dan çektiği kadar.Ayrıca Kıng Morf da çok tatlı.

TwittMagazin ve komikTweets :Twitter'ın vazgeçilmezleri ilan ediyorum.
Bu arad Twitter'Da en çok görmek istediğim isimler Saba Tümer,Pakize Suda ve Neslihan Demir Darnel... Hiçbir şey için geç değil..www.twitter.com

27 Ocak 2010 Çarşamba

Desperate Housewives

Desperate Housewives,izlediğim tek dizi.Başlarda çok sıkı takip etmeyip denk geldikçe izliyordum.Fakat 2.sezondan sonra müptelası oluverdim.Dizinin başrollerinde Teri Hatcher,Felicity Huffman,Marcia Cross ve Eva Longoria var.Dizinden aşk,aldatma,intikam,cinayet,sır hiç eksik olmuyor.Sürekli yeni olaylar ve süprizler.Dizi şu anda 6.sezonunda ve çok başarılı.Ben de herkese tavisye ediyorum:)

8 Ocak 2010 Cuma

Tatil

Evet sonunda beklenen gün geldi.Büyük Gün...Vizeler bitti ve tatil resmen başladı.Bugün Uşak'a dönüyorum ve birkaç hafta buralarda olmayacağım..Dönüşüm muhteşem olacak:)

5 Ocak 2010 Salı

Vazgeçilmezler

Son zamanlarda hayatımı resmen işgal edenler...



Lady GaGa....Anladım ki bu kadın benim hayatım olmuş.Onsuz yaşayamaz olmuşum...24 saat süren 1 günde kaç şarkısını dinliyorum,kaç videosunu izliyorum saymam olanaksız sanırıım.





Candan Erçetin...Bence Türk Müziğinin en önemli isimlerinden birisi..Son albümü resmen şaheser.Kelimeler ile anlatılamaz.Eğer dinlemediysen boşa yaşıyorsun resmen:)



Gülşen....Kendisini çok sevmezdim fakat son albümü gerçekten başarılı..Özellikle sesindeki seksilik ve şarkıların ince anlamları etkileyici....Onu da beğenerek dnliyoruz:)


Ve son olarak Twitter...Son günlerde çok fazla twitter'da takılmaya başladım...Sonuç olarak Facebook(OUT)-Twitter(İN)...

Kediler




Bu Da Benim Kedim


Çok dertliyim bu konuda...Kediler neden sevilmiyor..10 insandan 8'i kedileri sevmiyor üstüne bir de zarar vermeye çalışıyorlar.Bunu zaten herkes biliyor fakat bugün bu olaya çok fazla şahit olunca sinirlerim bozuldu.Bir büfenin önünde oturmuşuz sandalyelere yemek yiyoruz,kediler de uslu uslu dolanıyor etrafta.Daha doğrusu sevgi istiyorlar...Neyse yemekler geldi ve tabi kediler biraz heyecanlandı.Doğal bir olay,aç olan tüm canlılarda görüleceğini iddia ediyorum.Kedilere biraz yemek verip,biraz sevip,biraz da tatlı sözcükler söylesek nolur?Oysa biz napıyoruz pisst..git burdan,sana ekmek çıkmaz burdan...gibi sözcükler ya da kelimeler kullanıyoruz.Oysa sen oraya gelmeden önce o kedi oradaydı,hala orada ve orada da kalacak.Kime nerden kovuyorsunuz?Lütfen kedileri de sevelim.Besleyip,sevmesek bile lütfen zarar vermeyelim...!!!