30 Temmuz 2010 Cuma

Seni Değil,Seni Özlemeyi Seviyorum

Her gün uyanıyorum
Uyanıyorum ama hep sensizim.
Bir türlü bulamıyorum seni
Sokaklarda dolanıyorum tek başıma
Belki olur da sana rastlarım diye
Ama yoksun.
Hiçbir zaman yoktun
Kim bilir belki de hiç olmayacaksın orada
Bunu kabullenmekten korkuyorum
Sen olmazsan ben ne yaparım?
Nasıl yaşarım?
Nasıl nefes alırım?
Birçok insan çıkıyor karşıma
Hepsinde belki biraz 'sen' varsındır diye yaklaşıyorum
Yine orada olmadığını fark etmem uzun sürmüyor.
İşte o zaman kaçmaya çalışıyorum insanlardan
Yalnız kalmak istiyorum
Sessizlik olsun,seni düşüneyim istiyorum.

Bir gece sadece bir gece de olsa o sessizliği bozamaz mısın?
Her zamanki yerimde tek başıma oturur seni düşünürken
Arkamdan sessizce yaklaşıp sarılamaz mısın bana?
Sarılıp kokunu tenimde bırakamaz mısın?

Zaman geçtikçe anlıyorum ki
Seni asla bulamayacağım
Asla benim olmayacaksın
Zaten ne sen kendini bana teslim edersin
Ne de ben sana.
Aramızdaki bu umutsuz savaş bir ömür boyu sürecek
Olsun ben buna da razıyım
Sadece arada da olsa varlığını hissettir bana
Bir umut ışığı yak
Korkma,senin peşinden gelmem
Ne de olsa ben seni özlemeyi,hayal etmeyi seviyorum
Seni değil!.

4 yorum:

  1. hayal.. mutlu olmanın küçük bir yolu..

    YanıtlaSil
  2. Ihım.Güzel bir yazı olmuş.Bazen sadece özlemekle yetinmeyi bilmeliyiz.

    YanıtlaSil
  3. Hayallarinde özlemek biraz acı da olsa yetinmeye çalışıyorum.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil