28 Ocak 2010 Perşembe

Twitter

Sigara,alkol,kumar gibi bağımlılık yapan takıntılara yeni bir şey daha eklendi.Adı da Twitter.Neredeyse tüm dünya ülkelerinin kullandığı sosyal paylaşım ve iletişim ağı.Türkiye'de de bir anda yayılmaya başladı bu çılgınlık.Gün geçtikçe kullanıcı sayısındaki artış dikkati çekiyor.Ben bir arkadaşım sayeinde keşfettim ve kullandıkça bağımlılığım arttı.Fakat twitter tam olarak doğru kullanılıyor mu? Bundan emin değilim ama bence önemi de yok.İsteyen istediği gibi kullanmakta özgür.Peki Twiitter'ı bu kadar popüler yapan ne diye soracak olursanız bence ortamın sıcak olması,merak uyandırıcı olması,istediğiniz kişiye ulaşma imkanının yüksek olması baş sebeplerden.İşte bazı Twitter kullanıcıları hakkındaki görüşlerim..

TwitAbla :Malum Twitter'ın en iyi ablası.Eğer gecenin bir yarısı canınız sıkıldıysa,Twitabla'nın soruları ve muhabbeti ile eğlenebilirsiniz.Gerçekte kim olduğu ise merak konusu..

Notredamedesion
(Nazlı Ilıcak):Nazlı Hanım'ı daha önce de takip ederdim ama Twitter'dan sonra kendisini daha iyi tanıyorum.Çünkü Twitter'ı doğal olarak kullanalardan ve sanırım sorulara en çok cevap veren kişilerden.

Sosyalem- ElifD1 (Elif Dağdeviren):Twiiter'ın Tv'den sorumlu başmüdüresi.Her hafta cumartesi geceleri Turkmax'ta Sosyalem adındaki programın sunucusu.Eğer Twitter kullanıcıysanız kaçırmayın derim.

ahmethc (Ahmet Hakan) :Ve işte sıra geldi Twitter'ı birçok insana duyuran insana.Özellikle detaylara saklanan eleştirini beğenerek takip ediyorum.Hele bir şeyler için mutfağa giderken Tv'ye gözünün takılması ve sonucundaki tweetleri herkes gibi ben de merakla bekliyorum.

sertaberener (Sertab Erener):İşte Twitter'da en çok takip edilen Türk.O da herkese cevap vermeye çalışıyor ve sanki herkese de yetişiyor.Aman nazar değmesin.Ayrıca çok kibar ve anlayışlı olduğunun garantisini verebilirim.

isinkaraja (Işın Karaca):Kesinlikle Twitter'ı en doğal kullanan üye.Sürekli güzel ve eğlenceli fotoğraflar,mesajlar,duyurular.Sanırım Işın Hanım hiçbir şeyden çekmedi Nutella'Dan çektiği kadar.Ayrıca Kıng Morf da çok tatlı.

TwittMagazin ve komikTweets :Twitter'ın vazgeçilmezleri ilan ediyorum.
Bu arad Twitter'Da en çok görmek istediğim isimler Saba Tümer,Pakize Suda ve Neslihan Demir Darnel... Hiçbir şey için geç değil..www.twitter.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder