18 Temmuz 2010 Pazar

Sadece Seviyorum

Bazen çok şey istiyorum
Ama istemek zorunda olduğumu da hissedebiliyorum
İsteyip de elde edememek çok koyuyor insana
Çok...
Herkes hayallerinin peşinden git,koş,hopla,zıpla diyor


Elini tutmak
Koşmak
Küfretmek
Hiç kirlenmemek
Kahve,sigara içmek
Yazı yazmak
Müzik dinlemek
Spor yapmadan zayıflamak
Aşk,sevgi,mutluluk,huzur
Fakir olmak
Tek odalı karanlık bir ev
New York
Bağırmak hatta böğürmek
İstiyorum
Bir sürü şey istiyorum

Bazen istediklerimi başarıyorum
O zaman mutlu oluyorum
Mutlu olunca kendimi kaybediyorum
Kendini beğenmiş bir pislik oluyorum

Bazen de başaramıyorum
O zaman da odaya kapanıyorum
Çıkmıyorum günlerce
Ağlıyorum,kendime acıyorum
Kendimden nefret ediyorum

Hangisinden daha çok zevk aldığımı çözemiyorum
Mutlu olmayı da kendime işkence etmeyi de seviyorum
İstediğim şeyleri seviyorum
Ama elde ettiklerimi daha çok seviyorum
Sadece seviyorum işte
Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder