14 Şubat 2010 Pazar

Koskocaman 14 Şubat

Koskocaman 14 Şubat...

-Yılda bir defa yaşanan 14 Şubat...
-Sıradan bir 14 Şubat...

Evet,görüldüğü üzere 2 tane seçenek var önümüzde..
Seç 14 Şubat'ını ve oku..

Diyorsan ki sevgilim var.Onun gözlerine bakınca kendimden geçiyorum,varlığımı unutuyorum.Onun yanında sanki hep çocuğum ve hep çocuk kalmak istiyorum.Başbaşa kalınca,elinden tutunca,dudaklarından öpünce bir sıcaklık basıyor ve heyecanlanıyorum diyorsan hele bunlar karşılıklıysa,ne mutlu sana bu hayatı paylaşabileceğin bir hayat arkadaşı,bir sevgilin var.O zaman kutla 14 Şubat'ını ama azıtma lütfen.Çok sıradışı bir şeyler yaşamana ya da çok para harcamana gerek yok.Çünkü bu duyguları hissediyorsan senin bütün günlerin 14 Şubat değil mi zaten?Onun için düşme bu tuzaklara.Tut sevgilinin elinden gez,dolaş,eğlen,ye,iç,yat,kalk..Ne istersen onu yap...

Diyorsan ki ben yukardaki arkadaş kadar şanslı değilim.Benim öyle bir sevgilim hatta tanıdığım bile yok.O zaman kralsın işte.Kralsın çünkü;

1-Sevgilin yok...yalnızsın,sakinsin..
2-Günler öncesinden ''bu yıl acaba ne hediye alsam?'' diye kafa patlatmadın.
3-Paran cebinde kaldı.Malum önümüz,yanımız,arkamız ekonomik kriz.
4-Kendini motive etmen için olağanüstü bir gün.Tek başına oturuyorsan yani bildiğin sapsan,aşıklara bakıp ''Şunlara bak,ne kadar saçma yaptıkları.Benim sevgilim olsa asla kutlamam.'' cümlesini söyleyip mutlu et kendini.
5-Özgürsün..Hem de %100..


Bu kadar gerekçe yeter..Bulunmak istenirse mutlaka bulunur.Maksat kendimizi teselli etmek değil mi zaten?Neyse çok uzatmayalım;mantıklı da gelse,saçma da gelse boşver 14 Şubat'ı..Sen gününü gün edip,eğlenmene bak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder