9 Mart 2010 Salı

82.Oscar Töreni

82.Oscar ödülleri sahiplerini buldu ve ben tabiki olayı oldukça yakında takip ettim.Neredeyse aday olay tüm filmleri izledim,oyunculukları,yönetmenlikleri gördüm.Beğendiklerim de oldu beğenmediklerim de.Ama genel olarak başarılı buldum bu yılın adaylarını.

Gecenin sunuculuğunu Steve Martin ve Alec Baldwin üstlendi.Çoğu insan başarılı ve komik olduklarını düşündü fakat George Clooney hariç.Kendisi hakkında yapılan espriye gülmemekle kalmadı bütün gece suratı asık bir şekilde görüntülendi.George Clooney demişken yine hayranlarıyla çok ilgiliydi.

Gecenin kazananlarını zaten yazmıştım onun için ödülleri atlayıp geceye gelelim.

 Oscar Töreni genel olarak sıkıcı ve samimiyetsizdi.Bunun sebebi genelde favori olarak gösterilen filmlerin kazanmasıydı.''The Hurt Locker'' geceyi silip süpürdü resmen.Filmi izledim ve 6 dalda ödül kazanacak kadar abartılı güzel olduğunu düşünmüyorum.Onun yerine ''Up'' ya da ''The Blind Side'' alsa daya iyi olurdu sanki!..Kathryn Bigelow'un kazandığı en iyi yönetmen ödülü 8 Mart'ta güzel bir olay oldu.Tabi ki tarithteki en iyi yönetmen ödülünü kazanan ilk kadın olduğunu söylemeye gerek bile yok.Sağır Sultan bile duymuştur.
Jeff Bridges,Sandra Bullock,Christoph Waltz ödülleri hakeden isimlerdi ve kazandılar da.Yardımcı kadın dalında Penelope Cruz'u çok beğenmiştim ve onun almasını istiyorumdum ama ödülü Mo'Nique aldı.Olsun o da ikinci favorim sayılırdı.Beni hayal kırıklığına uğratan tek ödül sanırım En İyi Müzik dalında ''Nine'' filminin ödülü alamamış olmasıydı.
 Şimdi de gecede göze çarpanları konusalım.Tartışmasız gecenin en iyi konuşması Jeff Bridges'a aitti.Genel olarak çok kısa ve soğuk konuşmalar oldu.Sandra Bullock en uzun konuşandı ve konuşmasının sonuna doğru gözyaşlarını tutamadı.Gerçekten kazanmak istiyordu.Hele Oscar'dan bir gün önce başka bir ödül töreninde En Kötü Kadın oyuncu kazanınca bu isteği daha da arttı sanırım.Gülme krizlerinin geldi an ise Ben Stiller'ın Avatar'daki karakterler gibi maviye boyanmış haliydi.Çok da iyidi ama geceyi kurtarmaya yetmedi.Görüldüğü gibi akılda kalan olaylar oldukça kısıtlı.
  Veee en zevkli ve en eğlenceli ana geldi sıra.Red Carpet...
En Şık Kadınlar
  
 
 
 
        En Şık Erkekler
 Ve işte sona geldik.Bir Oscar daha,iyisi ve kötüsü ile geçti.Nice nice Oscarlara..


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder