5 Mayıs 2010 Çarşamba

Di Mi?

Yatağa gidiyorum,geliyorum.Sonra tekrardan gidiyorum.Bu sefer geri gelmemek üzere.Ama olmuyor yine geri geliyorum.Uyumaktan korkuyorum.Rüya görmekten de.Ya istemediğim şeylerle karşılaşırsam orada.Yok yok sanırım sebep bu değil çünkü rüyalar gerçek değildir.Değildir di mi?..

Dün gece yatağa gitmeyi başardım.Ama yine de uyuyamadım.Gözlerimi yumdum ama olmadı sanki açılmak istiyorlardı.Bu sefer sımsıkı yumdum o zaman da geçen üç dakikanın ardından gözlerim ağrımaya başladı.Sola döndüm karanlık vardı hem de çok karanlıktı.Sağa döndüm bu sefer de buz gibi bir duvar.Işığı açtım,bir kitap çıkardım.Öylesine elime ilk ne gelirse.Rastgele bir sayfasını açtım okudum.Bitince sayfayı çevirmedim...Işığı kapattım,saate baktım neredeyse sabah olmak üzereydi.Zaten 7'de ayakta olmam gerekiyordu ben de uyumadım...Acaba bu yorgun vücut buna daha ne kadar dayanabilirdi?..

Nefes alıyorum,taa ciğerlerimin en ücra köşelerine kadar çekiyorum içime.Kendime sarılıyorum,açıyorum bir müzik ya da bir dizi...Sonra sus,uzaklaş,kalk git buralardan.Nasılsa elbet bir gün geri dönerim.

Dönerim di mi?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder