6 Mayıs 2010 Perşembe

Suyu döktü,sonunda...

Gitmeni istiyorum.Benden uzaklaşmanı,daha çok acı çekmek istemiyorum.Ağlamak,anırmak,kusmak,içmek,sarhoş olmak is-te-mi-yo-rum.Çok zor olmaya başladı artık.Diyorum ulan tamam yırttın,hayaller hayaller...Sonra bir kıvılcım,bir kelime,bir bakış tekrardan orman yangınına çeviriyor işi.Teslim etmek istiyorum ama bir yandan da bu ben değilim diyorum.Bu ben miyim?..Bilmiyorum.

Klavyeye düşen damlalar artık zarar vermeye başladı.Elektrik çarpsa da ölsem,gebersem gitsem de yüzleşmesem bunlarla,tüm hayatla.Aynalara bakıp sen kimsin? demekten vazgeçsem.Ne istiyorsun,neyin peşindesin,amacın ne senin?...

İşte yine oldu.Alev yandı ve üstüne dökülen su ile söndürüldü ama suyu ben dökmedim bu sefer.Bu sefer başka birisi döktü hem de çok güzel,alımlı,zeki ve becerikli bir kız..Ayrıca dans bile edebiliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder