27 Aralık 2009 Pazar

Berberde İlginç Dakikalar..

Güzelim saçlar gitti..Evet saçlarımı kestirdim fakat hiç de pisman değilim..Yeni saçlarımla cok cok mutluyum:) Fakat saç kesimi resmen yılan hikayesine döndü.Teyzemin yanında olduğum ve ani karar verdiğim için önüme gelen ilk berbere girdim.Malum klasik erkek berberinde önce biraz sıra beklenir.Neyse sıramızı bekledik.Sıra gelince o eşsiz koltuğa oturdum.İşte her şey o anda başladı.

Berber:Nasıl bir şey olacak?
Ben:3 numara..
Berber:Yok artık,hepsi mi?
Ben:Evet
Berber:Depresyonda falan mısın?
Ben:Yok,artık bakmak zor gelıyor.
Berber:Emin misin? Çok düşündün mü? Sonradan pişman olma..Kavga etmeyelim sonra..
Ben:Yok etmeyiz..Kararımı verdim ben.
Berber:Peki sen bilirsin.Şimdiden geçmiş olsun.
Ben:Teşekkürler...

Keşke olay burada bitseydi fakat devamı da var..Berber saç kesimine başlamadan önce bir sigara içti.Bir yandan da saçlarımla oynayıp yorumlarda bulundu.''Saçlarında maşallah sağlammış..Evet kepek de yok.'' Bir o taraftan çekiştiriyor saçımı,bir diğer yandan.Saçlar gözümün önüne geliyor,hiçbir şey göremiyorum.Neyse katlandık yarım saat ve mutlu ayrıldım berberden.

Bu kutsal bir görevdi,yaşandı ve bitti:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder